Wednesday, May 8, 2019

Buku Skrap Tahun 4 dan Tahun 6





Tak tau la nak nangis ke nak ketawa. Nak melompat ke nak bawa-bawa tido.

Sebab Sal ada 8 buku skrap nak kena tolong anak-anak siapkan 😖

Huwaaaaa memang sekolah rendah zaman ni assingment dah macam masuk U kan. 

Buku skrap lagu rakyat dah siap. Habis semua lagu ikan kekek, anak itik tokwi, lagu tiga kupang semua dok terngiang-ngiang dalam kepala dah. korang bagi tau je, nak sal nyanyi lagu mana. Sekarang ada lagi 7 nak siapkan 😂

Anak sal darjah 4 dengan darjah 6. Anak uol sama ke?


No comments:

Post a Comment