Sunday, November 29, 2015

Premium Beautiful Expert : Sabar Sebelum Syabas



Pernah satu masa dulu keluar air mata tangisan dari lelaki yang gagah perkasa kat sebelah sal ni... ;) 

Sedih tak terkata bila tengok suami rasa tertekan dengan bebanan kewangan yang kami lalui dulu...pernah berbulan suami tak dapat gaji berkerja.

kereta, rumah, bil api, pampers, susu anak, barang dapur semua nak kena bayar...susah yang kami lalui tu sampaikan bila jumpa sepuluh sen celah meja pun rasa sangat berharga. 

Ya Allah...pendapatan kami negetif kerana sikap kami yang sangat negetif pada peluang yang positif...orang negetif memang Allah tutupkan pintu hati untuk nampak kebaikan pada setiap peluang yang diberi...

Punya la cantik perancangan dugaan yang kami terima.

kerana dugaan adalah tanda ingatan Allah pada kita, dugaan adalah petanda kebesaran Allah nak angkat darjat kita...Dugaan adalah peluang untuk kita meminta-minta bukan dari manusia sebaliknya dari yang Maha Kuasa.

Terima kasih Allah kerana memberi tamparan kesedaran pada kami. Kalau tak rasa susah, mesti kami tak kan ubah sikap untuk terima nikmat rezeki yang dilimpahkan pada hari ni...

Alhamdulillah...suami yang baik pun adalah satu nikmat rezeki...syukur tak terkata bila 24hours suami ada depan mata...nak belek henfon masing-masing pun rasa tak kuasa sebab sal nampak rutin harian husb dan husb nampak rutin harian sal ;)



#KejayaanSebenarAdalahBilaKitaLebihBaikDariSemalam
#SuamiTolongJanganHalangIsteriNakMembinaDiriMelainkanAndaMAMPUberiBelanjaHariHari

No comments:

Post a Comment