Wednesday, October 16, 2013

Promosi BBPLUS COLLAGEN 2013

sejak jadi bisnezwoman ni je ngengada berani nak gi facial...baru nak hulur muka orang spa dah tanye "cantik je kulit u, kalau macam ni datang cuci muka dua tiga bulan sekali pun tak de masalah ni... pakai product apa?"

sal jawab "saya tak pakai, tapi saya minum...kiranye jaga dari dalam la baru luar tu terserlah..."

nak tau apa yang best sangat BBPLUS COLLAGEN ni silalah ke entry ni ye:


Promosi bbplus collagen akan berakhir pada 31 oktober 2013.

Seriussss!!!!

31/10/2013 Adalah detik terakhir untuk dapatkan BBPLUS COLLAGEN dengan harga jimat iaitu beli tiga kotak PERCUMA sekotak lagi bb plus collagen.

Cepattttt jimatkan wang anda sebanyak RM270 dengan pembelian 3 kotak bbplus collagen untuk menikmati harga promosi sehingga hujung bulan oktober ni.


Untuk anda yang berminat untuk jana pendapatan sampingan sehingga hampir RM15,000 sebulan boleh jugak email atau whatsapp sal untuk keterangan lanjut.


Salleha Roslan
011-1631 1641


1 comment: