Wednesday, March 13, 2013

BBPlus collagen baik untuk sistem pencernaan

Collagen ni biasanye orang akan kaitkan dengan kecantikan dan  keserian kulit je kan. Tapi tau tak salah satu sebab kenapa BBPlus Collagen ni patut jadi pilihan???
Sebab nye adalah:

Serat Epal

yup BBplus collagen mengandungi serat epal di dalam setiap sachet.


Kajian menunjukkan epal mengandungi elemen kesihatan phytonutrient
yang boleh melambatkan pengoksidan kolesterol yang tidak baik.


Berikut ialah kelebihan dan khasiat epal hijau yang perlu kita ketahui:

1. Membantu mencegah pembinaan kolesterol dalam dinding salur darah.

2. Mengurangkan risiko penyakit jantung.

3. Membantu kesihatan membran paru-paru.

4. Membantu kesihatan tulang dengan menambah bahan kimia (boron) pada mineral tulang.

5. Membantu kesihatan sistem kardiovaskular dengan mengekalkan tahap kolesterol darah.

6. Membantu mengekalkan berat badan.

7. Mengurangkan tekanan penyakit asma.

8. Mengurangkan risiko barah.

9. Adalah digalakkan untuk memakan epal bersama dengan kulitnya kerana sebahagian kandungan vitamin C terletak di bawah kulitnya.

10. Untuk mereka yang mempunyai masalah sembelit atau sistem penghadaman, kisarkan epal hijau dengan saleri dan minum setiap pagi sebelum sarapan. Amalan ini dapat membersihkan saluran usus serta membuang toksid dengan pantas menerusi sistem pencernaan. Zat masam epal hijau sememangnya merupakan pembersih tubuh yang sangat baik.

11. Untuk kesegaran kulit wajah pula, potong epal hijau dan rendamkan seketika dalam air batu selama 5 minit. Kemudian letakkan hirisan epal hijau tersebut di atas muka dan biarkan selama 15 minit. Pasti anda dapat rasakan kesegarannya dan jika diamalkan selalu boleh melicinkan kulit muka.

nak lagi senang, jom lah amalkan BBPlus collagen ni
kulit cantik, lawas pun iye jugak ;)


Harga BBPlus
 RM 180.00 Sekotak
20 Sachet

For more discount please contact me
salleha roslan
011-1631 1641 

No comments:

Post a Comment